محمدیان, ایوب, میرباقری, فاطمه, قربانی, علیرضا. (1399). اولویت بندی کاربردهای اینترنت‌اشیا برای نوآوری در آمیخته بازاریابی با توجه به عوامل فناورانه، قانونی و بازار کشور ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(23), 125-148. doi: 10.22080/jem.2020.17742.3059
ایوب محمدیان; فاطمه میرباقری; علیرضا قربانی. "اولویت بندی کاربردهای اینترنت‌اشیا برای نوآوری در آمیخته بازاریابی با توجه به عوامل فناورانه، قانونی و بازار کشور ایران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12, 23, 1399, 125-148. doi: 10.22080/jem.2020.17742.3059
محمدیان, ایوب, میرباقری, فاطمه, قربانی, علیرضا. (1399). 'اولویت بندی کاربردهای اینترنت‌اشیا برای نوآوری در آمیخته بازاریابی با توجه به عوامل فناورانه، قانونی و بازار کشور ایران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(23), pp. 125-148. doi: 10.22080/jem.2020.17742.3059
محمدیان, ایوب, میرباقری, فاطمه, قربانی, علیرضا. اولویت بندی کاربردهای اینترنت‌اشیا برای نوآوری در آمیخته بازاریابی با توجه به عوامل فناورانه، قانونی و بازار کشور ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1399; 12(23): 125-148. doi: 10.22080/jem.2020.17742.3059


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب