رضوانی, مهران, سیدامیری, نادر, میرزایی, بهنام. (1399). شناسایی تاثیر بازاریابی کلامی الکترونیک در شبکه‌های اجتماعی بر خلق ارزش مشترک(مورد مطالعه: صنعت استارتاپ‌های گردشگری). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(23), 211-238. doi: 10.22080/jem.2020.18135.3116
مهران رضوانی; نادر سیدامیری; بهنام میرزایی. "شناسایی تاثیر بازاریابی کلامی الکترونیک در شبکه‌های اجتماعی بر خلق ارزش مشترک(مورد مطالعه: صنعت استارتاپ‌های گردشگری)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12, 23, 1399, 211-238. doi: 10.22080/jem.2020.18135.3116
رضوانی, مهران, سیدامیری, نادر, میرزایی, بهنام. (1399). 'شناسایی تاثیر بازاریابی کلامی الکترونیک در شبکه‌های اجتماعی بر خلق ارزش مشترک(مورد مطالعه: صنعت استارتاپ‌های گردشگری)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(23), pp. 211-238. doi: 10.22080/jem.2020.18135.3116
رضوانی, مهران, سیدامیری, نادر, میرزایی, بهنام. شناسایی تاثیر بازاریابی کلامی الکترونیک در شبکه‌های اجتماعی بر خلق ارزش مشترک(مورد مطالعه: صنعت استارتاپ‌های گردشگری). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1399; 12(23): 211-238. doi: 10.22080/jem.2020.18135.3116


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب