هنری, حبیب, چولکی, مجتبی, ملا نوروزی, کیوان, خزایی, علی. (1401). رابطه ویژگی‌های نوآوری بر ارزش ادراک شده مشتریان در باشگاه های کوچک ورزشی شهر تهران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 18(35), 279-265. doi: 10.22080/jsmb.2020.14830.2940
حبیب هنری; مجتبی چولکی; کیوان ملا نوروزی; علی خزایی. "رابطه ویژگی‌های نوآوری بر ارزش ادراک شده مشتریان در باشگاه های کوچک ورزشی شهر تهران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 18, 35, 1401, 279-265. doi: 10.22080/jsmb.2020.14830.2940
هنری, حبیب, چولکی, مجتبی, ملا نوروزی, کیوان, خزایی, علی. (1401). 'رابطه ویژگی‌های نوآوری بر ارزش ادراک شده مشتریان در باشگاه های کوچک ورزشی شهر تهران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 18(35), pp. 279-265. doi: 10.22080/jsmb.2020.14830.2940
هنری, حبیب, چولکی, مجتبی, ملا نوروزی, کیوان, خزایی, علی. رابطه ویژگی‌های نوآوری بر ارزش ادراک شده مشتریان در باشگاه های کوچک ورزشی شهر تهران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 18(35): 279-265. doi: 10.22080/jsmb.2020.14830.2940


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب