غریبی, سارا, ایزدی, بهزاد. (1401). اثربخشی سرمایه گذاری بازاریابی رابطه مند بر قدردانی مشتریان مبتنی بر نقش میانجی کیفیت رابطه (مطالعه موردی باشگاه های ورزشی خصوصی شهر سنندج). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 18(35), 157-139. doi: 10.22080/jsmb.2020.15493.3025
سارا غریبی; بهزاد ایزدی. "اثربخشی سرمایه گذاری بازاریابی رابطه مند بر قدردانی مشتریان مبتنی بر نقش میانجی کیفیت رابطه (مطالعه موردی باشگاه های ورزشی خصوصی شهر سنندج)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 18, 35, 1401, 157-139. doi: 10.22080/jsmb.2020.15493.3025
غریبی, سارا, ایزدی, بهزاد. (1401). 'اثربخشی سرمایه گذاری بازاریابی رابطه مند بر قدردانی مشتریان مبتنی بر نقش میانجی کیفیت رابطه (مطالعه موردی باشگاه های ورزشی خصوصی شهر سنندج)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 18(35), pp. 157-139. doi: 10.22080/jsmb.2020.15493.3025
غریبی, سارا, ایزدی, بهزاد. اثربخشی سرمایه گذاری بازاریابی رابطه مند بر قدردانی مشتریان مبتنی بر نقش میانجی کیفیت رابطه (مطالعه موردی باشگاه های ورزشی خصوصی شهر سنندج). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 18(35): 157-139. doi: 10.22080/jsmb.2020.15493.3025


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب