ضرغام بروجنی, حمید, میرفخرالدینی, فائزه السادات. (1391). رتبه‏بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد خدمات هتل‌ با رویکرد کارت‏ امتیازی ‏متوازن (BSC) و TOPSIS فازی*. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(1), 59-82.
حمید ضرغام بروجنی; فائزه السادات میرفخرالدینی. "رتبه‏بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد خدمات هتل‌ با رویکرد کارت‏ امتیازی ‏متوازن (BSC) و TOPSIS فازی*". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1, 1, 1391, 59-82.
ضرغام بروجنی, حمید, میرفخرالدینی, فائزه السادات. (1391). 'رتبه‏بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد خدمات هتل‌ با رویکرد کارت‏ امتیازی ‏متوازن (BSC) و TOPSIS فازی*', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(1), pp. 59-82.
ضرغام بروجنی, حمید, میرفخرالدینی, فائزه السادات. رتبه‏بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد خدمات هتل‌ با رویکرد کارت‏ امتیازی ‏متوازن (BSC) و TOPSIS فازی*. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1391; 1(1): 59-82.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب