شریعتی, زینت, آقاجانی, حسنعلی, حسینی, ابوالحسن. (1399). عوامل موثر بر مدل کسب و کارهای الکترونیکی در صنعت گردشگری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 9(34), 27-41. doi: 10.22080/jtpd.2020.17941.3203
زینت شریعتی; حسنعلی آقاجانی; ابوالحسن حسینی. "عوامل موثر بر مدل کسب و کارهای الکترونیکی در صنعت گردشگری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 9, 34, 1399, 27-41. doi: 10.22080/jtpd.2020.17941.3203
شریعتی, زینت, آقاجانی, حسنعلی, حسینی, ابوالحسن. (1399). 'عوامل موثر بر مدل کسب و کارهای الکترونیکی در صنعت گردشگری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 9(34), pp. 27-41. doi: 10.22080/jtpd.2020.17941.3203
شریعتی, زینت, آقاجانی, حسنعلی, حسینی, ابوالحسن. عوامل موثر بر مدل کسب و کارهای الکترونیکی در صنعت گردشگری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1399; 9(34): 27-41. doi: 10.22080/jtpd.2020.17941.3203


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب