بخیت, معصومه, یوسفی, بهرام. (1401). ارزش گذاری ورزش به عنوان کالای عمومی ( مطالعه موردی: شرکت ایران در جام ملت‌های آسیا ). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 18(36), 63-49. doi: 10.22080/jsmb.2021.16051.3092
معصومه بخیت; بهرام یوسفی. "ارزش گذاری ورزش به عنوان کالای عمومی ( مطالعه موردی: شرکت ایران در جام ملت‌های آسیا )". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 18, 36, 1401, 63-49. doi: 10.22080/jsmb.2021.16051.3092
بخیت, معصومه, یوسفی, بهرام. (1401). 'ارزش گذاری ورزش به عنوان کالای عمومی ( مطالعه موردی: شرکت ایران در جام ملت‌های آسیا )', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 18(36), pp. 63-49. doi: 10.22080/jsmb.2021.16051.3092
بخیت, معصومه, یوسفی, بهرام. ارزش گذاری ورزش به عنوان کالای عمومی ( مطالعه موردی: شرکت ایران در جام ملت‌های آسیا ). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 18(36): 63-49. doi: 10.22080/jsmb.2021.16051.3092


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب