محمدی لرد, الهه, طهماسبی بروجنی, شهزاد, شهبازی, مهدی, عرب عامری, الهه. (1403). نقش اساسی دستورالعمل آموزشی آشکار در یادگیری حرکتی کودکان اختلال هماهنگی رشدی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 20(39), -. doi: 10.22080/jsmb.2021.17308.3212
الهه محمدی لرد; شهزاد طهماسبی بروجنی; مهدی شهبازی; الهه عرب عامری. "نقش اساسی دستورالعمل آموزشی آشکار در یادگیری حرکتی کودکان اختلال هماهنگی رشدی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 20, 39, 1403, -. doi: 10.22080/jsmb.2021.17308.3212
محمدی لرد, الهه, طهماسبی بروجنی, شهزاد, شهبازی, مهدی, عرب عامری, الهه. (1403). 'نقش اساسی دستورالعمل آموزشی آشکار در یادگیری حرکتی کودکان اختلال هماهنگی رشدی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 20(39), pp. -. doi: 10.22080/jsmb.2021.17308.3212
محمدی لرد, الهه, طهماسبی بروجنی, شهزاد, شهبازی, مهدی, عرب عامری, الهه. نقش اساسی دستورالعمل آموزشی آشکار در یادگیری حرکتی کودکان اختلال هماهنگی رشدی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; 20(39): -. doi: 10.22080/jsmb.2021.17308.3212


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب