محسنی, فاطمه, بیابانی, حسن, سیاوشی, ملیحه. (1400). بررسی تأثیر ابعاد آمیخته بازاریابی بر تمایلات رفتاری گردشگران (مورد مطالعه: جزیره هرمز). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(37), 309-332. doi: 10.22080/jtpd.2021.17993.3206
فاطمه محسنی; حسن بیابانی; ملیحه سیاوشی. "بررسی تأثیر ابعاد آمیخته بازاریابی بر تمایلات رفتاری گردشگران (مورد مطالعه: جزیره هرمز)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10, 37, 1400, 309-332. doi: 10.22080/jtpd.2021.17993.3206
محسنی, فاطمه, بیابانی, حسن, سیاوشی, ملیحه. (1400). 'بررسی تأثیر ابعاد آمیخته بازاریابی بر تمایلات رفتاری گردشگران (مورد مطالعه: جزیره هرمز)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(37), pp. 309-332. doi: 10.22080/jtpd.2021.17993.3206
محسنی, فاطمه, بیابانی, حسن, سیاوشی, ملیحه. بررسی تأثیر ابعاد آمیخته بازاریابی بر تمایلات رفتاری گردشگران (مورد مطالعه: جزیره هرمز). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1400; 10(37): 309-332. doi: 10.22080/jtpd.2021.17993.3206


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب