دوستی ایرانی, مهناز, باصولی, مهدی. (1400). تقاضای اقامتگاه‌ ‌بوم‌گردی مبتنی بر درک مزایای آن برای مقصد و هنجارهای ذهنی گردشگر: تأکیدی بر لزوم بازاریابی معنوی (مطالعه موردی: اقامتگاه های بوم گردی شهر یزد). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(38), 125-144. doi: 10.22080/jtpd.2021.21116.3504
مهناز دوستی ایرانی; مهدی باصولی. "تقاضای اقامتگاه‌ ‌بوم‌گردی مبتنی بر درک مزایای آن برای مقصد و هنجارهای ذهنی گردشگر: تأکیدی بر لزوم بازاریابی معنوی (مطالعه موردی: اقامتگاه های بوم گردی شهر یزد)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10, 38, 1400, 125-144. doi: 10.22080/jtpd.2021.21116.3504
دوستی ایرانی, مهناز, باصولی, مهدی. (1400). 'تقاضای اقامتگاه‌ ‌بوم‌گردی مبتنی بر درک مزایای آن برای مقصد و هنجارهای ذهنی گردشگر: تأکیدی بر لزوم بازاریابی معنوی (مطالعه موردی: اقامتگاه های بوم گردی شهر یزد)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(38), pp. 125-144. doi: 10.22080/jtpd.2021.21116.3504
دوستی ایرانی, مهناز, باصولی, مهدی. تقاضای اقامتگاه‌ ‌بوم‌گردی مبتنی بر درک مزایای آن برای مقصد و هنجارهای ذهنی گردشگر: تأکیدی بر لزوم بازاریابی معنوی (مطالعه موردی: اقامتگاه های بوم گردی شهر یزد). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1400; 10(38): 125-144. doi: 10.22080/jtpd.2021.21116.3504


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب