شیرمحمدی, یزدان, محمدی, آناهیتا. (1401). اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربه‌های گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(41), 171-200. doi: 10.22080/jtpd.2022.22055.3610
یزدان شیرمحمدی; آناهیتا محمدی. "اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربه‌های گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 41, 1401, 171-200. doi: 10.22080/jtpd.2022.22055.3610
شیرمحمدی, یزدان, محمدی, آناهیتا. (1401). 'اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربه‌های گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(41), pp. 171-200. doi: 10.22080/jtpd.2022.22055.3610
شیرمحمدی, یزدان, محمدی, آناهیتا. اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربه‌های گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 11(41): 171-200. doi: 10.22080/jtpd.2022.22055.3610


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب