دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها391
تعداد مقالات3,806
تعداد مشاهده مقاله6,234,368
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,571,724
Kiani, Mohammad saeid, Nazari, Leila, shahbazpour, Leila. (1400). The effect of media tourism and sports diplomacy on product brands. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(1), 25-36. doi: 10.22080/jimm.2022.23626.1030
Mohammad saeid Kiani; Leila Nazari; Leila shahbazpour. "The effect of media tourism and sports diplomacy on product brands". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3, 1, 1400, 25-36. doi: 10.22080/jimm.2022.23626.1030
Kiani, Mohammad saeid, Nazari, Leila, shahbazpour, Leila. (1400). 'The effect of media tourism and sports diplomacy on product brands', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(1), pp. 25-36. doi: 10.22080/jimm.2022.23626.1030
Kiani, Mohammad saeid, Nazari, Leila, shahbazpour, Leila. The effect of media tourism and sports diplomacy on product brands. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1400; 3(1): 25-36. doi: 10.22080/jimm.2022.23626.1030


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب