Kiani, Mohammad saeid, Nazari, Leila, shahbazpour, Leila. (1400). The effect of media tourism and sports diplomacy on product brands. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(1), 25-36. doi: 10.22080/jimm.2022.23626.1030
Mohammad saeid Kiani; Leila Nazari; Leila shahbazpour. "The effect of media tourism and sports diplomacy on product brands". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3, 1, 1400, 25-36. doi: 10.22080/jimm.2022.23626.1030
Kiani, Mohammad saeid, Nazari, Leila, shahbazpour, Leila. (1400). 'The effect of media tourism and sports diplomacy on product brands', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(1), pp. 25-36. doi: 10.22080/jimm.2022.23626.1030
Kiani, Mohammad saeid, Nazari, Leila, shahbazpour, Leila. The effect of media tourism and sports diplomacy on product brands. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1400; 3(1): 25-36. doi: 10.22080/jimm.2022.23626.1030


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب