دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها406
تعداد مقالات3,913
تعداد مشاهده مقاله6,414,904
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,725,994
Nejat, Soheil, Fallah Lajimi, Hamidreza. (1400). Identifying and prioritizing Factors Affecting the Revisit Intention of the Destination Brand in Iran with the Best-Worst Method. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(1), 62-84. doi: 10.22080/jimm.2022.23408.1029
Soheil Nejat; Hamidreza Fallah Lajimi. "Identifying and prioritizing Factors Affecting the Revisit Intention of the Destination Brand in Iran with the Best-Worst Method". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3, 1, 1400, 62-84. doi: 10.22080/jimm.2022.23408.1029
Nejat, Soheil, Fallah Lajimi, Hamidreza. (1400). 'Identifying and prioritizing Factors Affecting the Revisit Intention of the Destination Brand in Iran with the Best-Worst Method', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(1), pp. 62-84. doi: 10.22080/jimm.2022.23408.1029
Nejat, Soheil, Fallah Lajimi, Hamidreza. Identifying and prioritizing Factors Affecting the Revisit Intention of the Destination Brand in Iran with the Best-Worst Method. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1400; 3(1): 62-84. doi: 10.22080/jimm.2022.23408.1029


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب