غفاری اسمعیلی, سید علی, حسنی, محمد, قلاوندی, حسن. (1401). تحلیلی بر سطح توسعه شاخص‌های آموزشی به‌عنوان عاملی جهت ارزیابی نابرابری‌ها و نیل به عدالت آموزشی پایدار: مطالعه موردی، مناطق آموزش و پرورش استان مازندران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(21), 33-52. doi: 10.22080/eps.2022.22184.2062
سید علی غفاری اسمعیلی; محمد حسنی; حسن قلاوندی. "تحلیلی بر سطح توسعه شاخص‌های آموزشی به‌عنوان عاملی جهت ارزیابی نابرابری‌ها و نیل به عدالت آموزشی پایدار: مطالعه موردی، مناطق آموزش و پرورش استان مازندران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 21, 1401, 33-52. doi: 10.22080/eps.2022.22184.2062
غفاری اسمعیلی, سید علی, حسنی, محمد, قلاوندی, حسن. (1401). 'تحلیلی بر سطح توسعه شاخص‌های آموزشی به‌عنوان عاملی جهت ارزیابی نابرابری‌ها و نیل به عدالت آموزشی پایدار: مطالعه موردی، مناطق آموزش و پرورش استان مازندران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(21), pp. 33-52. doi: 10.22080/eps.2022.22184.2062
غفاری اسمعیلی, سید علی, حسنی, محمد, قلاوندی, حسن. تحلیلی بر سطح توسعه شاخص‌های آموزشی به‌عنوان عاملی جهت ارزیابی نابرابری‌ها و نیل به عدالت آموزشی پایدار: مطالعه موردی، مناطق آموزش و پرورش استان مازندران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 11(21): 33-52. doi: 10.22080/eps.2022.22184.2062


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب