شافعی, رضا, روستا, علیرضا. (1401). برندسازی تجاری فرش دستباف ایرانی؛ مطالعه ای با رویکرد نشانه شناختی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), 7-27. doi: 10.22080/jem.2022.21662.3569
رضا شافعی; علیرضا روستا. "برندسازی تجاری فرش دستباف ایرانی؛ مطالعه ای با رویکرد نشانه شناختی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 28, 1401, 7-27. doi: 10.22080/jem.2022.21662.3569
شافعی, رضا, روستا, علیرضا. (1401). 'برندسازی تجاری فرش دستباف ایرانی؛ مطالعه ای با رویکرد نشانه شناختی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), pp. 7-27. doi: 10.22080/jem.2022.21662.3569
شافعی, رضا, روستا, علیرضا. برندسازی تجاری فرش دستباف ایرانی؛ مطالعه ای با رویکرد نشانه شناختی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 14(28): 7-27. doi: 10.22080/jem.2022.21662.3569


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب