فانی, مجید. (1401). تاثیر هوش تجاری بر کیفیت تصمیم گیری کارآفرینان با متغیر میانجی کیفیت اطلاعات، کیفیت داده و نوآوری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), 229-253. doi: 10.22080/jem.2022.21670.3572
مجید فانی. "تاثیر هوش تجاری بر کیفیت تصمیم گیری کارآفرینان با متغیر میانجی کیفیت اطلاعات، کیفیت داده و نوآوری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 28, 1401, 229-253. doi: 10.22080/jem.2022.21670.3572
فانی, مجید. (1401). 'تاثیر هوش تجاری بر کیفیت تصمیم گیری کارآفرینان با متغیر میانجی کیفیت اطلاعات، کیفیت داده و نوآوری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), pp. 229-253. doi: 10.22080/jem.2022.21670.3572
فانی, مجید. تاثیر هوش تجاری بر کیفیت تصمیم گیری کارآفرینان با متغیر میانجی کیفیت اطلاعات، کیفیت داده و نوآوری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 14(28): 229-253. doi: 10.22080/jem.2022.21670.3572


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب