عیوضی نژاد, سلمان, حسینی, سیدمحمود, حاجی پور, بهمن, عبدالهی, علی. (1401). ارائه چهارچوبی اقتضایی برای شکل گیری شرکت‌های کانگلومرت بر اساس منطق های حاکم در فضای کسب و کارهای ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), 197-227. doi: 10.22080/jem.2022.21726.3575
سلمان عیوضی نژاد; سیدمحمود حسینی; بهمن حاجی پور; علی عبدالهی. "ارائه چهارچوبی اقتضایی برای شکل گیری شرکت‌های کانگلومرت بر اساس منطق های حاکم در فضای کسب و کارهای ایران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 28, 1401, 197-227. doi: 10.22080/jem.2022.21726.3575
عیوضی نژاد, سلمان, حسینی, سیدمحمود, حاجی پور, بهمن, عبدالهی, علی. (1401). 'ارائه چهارچوبی اقتضایی برای شکل گیری شرکت‌های کانگلومرت بر اساس منطق های حاکم در فضای کسب و کارهای ایران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), pp. 197-227. doi: 10.22080/jem.2022.21726.3575
عیوضی نژاد, سلمان, حسینی, سیدمحمود, حاجی پور, بهمن, عبدالهی, علی. ارائه چهارچوبی اقتضایی برای شکل گیری شرکت‌های کانگلومرت بر اساس منطق های حاکم در فضای کسب و کارهای ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 14(28): 197-227. doi: 10.22080/jem.2022.21726.3575


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب