دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها391
تعداد مقالات3,806
تعداد مشاهده مقاله6,234,324
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,571,690
عیوضی نژاد, سلمان, حسینی, سیدمحمود, حاجی پور, بهمن, عبدالهی, علی. (1401). ارائه چهارچوبی اقتضایی برای شکل گیری شرکت‌های کانگلومرت بر اساس منطق های حاکم در فضای کسب و کارهای ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), 197-227. doi: 10.22080/jem.2022.21726.3575
سلمان عیوضی نژاد; سیدمحمود حسینی; بهمن حاجی پور; علی عبدالهی. "ارائه چهارچوبی اقتضایی برای شکل گیری شرکت‌های کانگلومرت بر اساس منطق های حاکم در فضای کسب و کارهای ایران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 28, 1401, 197-227. doi: 10.22080/jem.2022.21726.3575
عیوضی نژاد, سلمان, حسینی, سیدمحمود, حاجی پور, بهمن, عبدالهی, علی. (1401). 'ارائه چهارچوبی اقتضایی برای شکل گیری شرکت‌های کانگلومرت بر اساس منطق های حاکم در فضای کسب و کارهای ایران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), pp. 197-227. doi: 10.22080/jem.2022.21726.3575
عیوضی نژاد, سلمان, حسینی, سیدمحمود, حاجی پور, بهمن, عبدالهی, علی. ارائه چهارچوبی اقتضایی برای شکل گیری شرکت‌های کانگلومرت بر اساس منطق های حاکم در فضای کسب و کارهای ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 14(28): 197-227. doi: 10.22080/jem.2022.21726.3575


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب