آدینه فر, امیررضا, محمودی, ادریس, محرابی, علی. (1401). طراحی و اعتبار یابی مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیتهای بازاریابی پویا. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), 649-671. doi: 10.22080/jem.2022.22782.3679
امیررضا آدینه فر; ادریس محمودی; علی محرابی. "طراحی و اعتبار یابی مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیتهای بازاریابی پویا". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 28, 1401, 649-671. doi: 10.22080/jem.2022.22782.3679
آدینه فر, امیررضا, محمودی, ادریس, محرابی, علی. (1401). 'طراحی و اعتبار یابی مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیتهای بازاریابی پویا', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(28), pp. 649-671. doi: 10.22080/jem.2022.22782.3679
آدینه فر, امیررضا, محمودی, ادریس, محرابی, علی. طراحی و اعتبار یابی مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیتهای بازاریابی پویا. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 14(28): 649-671. doi: 10.22080/jem.2022.22782.3679


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب