مروتی شریف آبادی, علی, عندلیب اردکانی, داوود, برزگربفرویی, فایزه. (1401). تأثیر مدیریت زنجیره تأمین میهمان‌نوازی پایدار بر رضایت و وفاداری مشتریان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(42), 33-61. doi: 10.22080/jtpd.2023.23125.3660
علی مروتی شریف آبادی; داوود عندلیب اردکانی; فایزه برزگربفرویی. "تأثیر مدیریت زنجیره تأمین میهمان‌نوازی پایدار بر رضایت و وفاداری مشتریان". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 42, 1401, 33-61. doi: 10.22080/jtpd.2023.23125.3660
مروتی شریف آبادی, علی, عندلیب اردکانی, داوود, برزگربفرویی, فایزه. (1401). 'تأثیر مدیریت زنجیره تأمین میهمان‌نوازی پایدار بر رضایت و وفاداری مشتریان', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(42), pp. 33-61. doi: 10.22080/jtpd.2023.23125.3660
مروتی شریف آبادی, علی, عندلیب اردکانی, داوود, برزگربفرویی, فایزه. تأثیر مدیریت زنجیره تأمین میهمان‌نوازی پایدار بر رضایت و وفاداری مشتریان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 11(42): 33-61. doi: 10.22080/jtpd.2023.23125.3660


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب