دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها391
تعداد مقالات3,806
تعداد مشاهده مقاله6,240,831
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,578,585
مروتی شریف آبادی, علی, عندلیب اردکانی, داوود, برزگربفرویی, فایزه. (1401). تأثیر مدیریت زنجیره تأمین میهمان‌نوازی پایدار بر رضایت و وفاداری مشتریان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(42), 33-61. doi: 10.22080/jtpd.2023.23125.3660
علی مروتی شریف آبادی; داوود عندلیب اردکانی; فایزه برزگربفرویی. "تأثیر مدیریت زنجیره تأمین میهمان‌نوازی پایدار بر رضایت و وفاداری مشتریان". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 42, 1401, 33-61. doi: 10.22080/jtpd.2023.23125.3660
مروتی شریف آبادی, علی, عندلیب اردکانی, داوود, برزگربفرویی, فایزه. (1401). 'تأثیر مدیریت زنجیره تأمین میهمان‌نوازی پایدار بر رضایت و وفاداری مشتریان', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(42), pp. 33-61. doi: 10.22080/jtpd.2023.23125.3660
مروتی شریف آبادی, علی, عندلیب اردکانی, داوود, برزگربفرویی, فایزه. تأثیر مدیریت زنجیره تأمین میهمان‌نوازی پایدار بر رضایت و وفاداری مشتریان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 11(42): 33-61. doi: 10.22080/jtpd.2023.23125.3660


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب