یحیی زاده, حسین, فلاح, علی, متانی, مهرداد, باقرزاده, محمدرضا. (1402). ارائه الگوی تاثیر رسانه‌های جمعی بر توسعه صنعت گردشگری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(44), 123-155. doi: 10.22080/jtpd.2023.23350.3680
حسین یحیی زاده; علی فلاح; مهرداد متانی; محمدرضا باقرزاده. "ارائه الگوی تاثیر رسانه‌های جمعی بر توسعه صنعت گردشگری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12, 44, 1402, 123-155. doi: 10.22080/jtpd.2023.23350.3680
یحیی زاده, حسین, فلاح, علی, متانی, مهرداد, باقرزاده, محمدرضا. (1402). 'ارائه الگوی تاثیر رسانه‌های جمعی بر توسعه صنعت گردشگری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(44), pp. 123-155. doi: 10.22080/jtpd.2023.23350.3680
یحیی زاده, حسین, فلاح, علی, متانی, مهرداد, باقرزاده, محمدرضا. ارائه الگوی تاثیر رسانه‌های جمعی بر توسعه صنعت گردشگری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 12(44): 123-155. doi: 10.22080/jtpd.2023.23350.3680


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب