محمدی, مصطفی, نیکزاد, فروغ, اسدی, شکوفه. (1402). تبیین عملکرد ارتباط با مشتری در بستر رسانه‌های اجتماعی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی رامسر). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(46), 169-193. doi: 10.22080/jtpd.2023.24601.3754
مصطفی محمدی; فروغ نیکزاد; شکوفه اسدی. "تبیین عملکرد ارتباط با مشتری در بستر رسانه‌های اجتماعی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی رامسر)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12, 46, 1402, 169-193. doi: 10.22080/jtpd.2023.24601.3754
محمدی, مصطفی, نیکزاد, فروغ, اسدی, شکوفه. (1402). 'تبیین عملکرد ارتباط با مشتری در بستر رسانه‌های اجتماعی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی رامسر)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(46), pp. 169-193. doi: 10.22080/jtpd.2023.24601.3754
محمدی, مصطفی, نیکزاد, فروغ, اسدی, شکوفه. تبیین عملکرد ارتباط با مشتری در بستر رسانه‌های اجتماعی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی رامسر). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 12(46): 169-193. doi: 10.22080/jtpd.2023.24601.3754


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب