بلیلان اصل, لیدا. (1402). شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برند شهری، شهر سهند. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(37), 253-277. doi: 10.22080/usfs.2023.25684.2369
لیدا بلیلان اصل. "شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برند شهری، شهر سهند". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10, 37, 1402, 253-277. doi: 10.22080/usfs.2023.25684.2369
بلیلان اصل, لیدا. (1402). 'شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برند شهری، شهر سهند', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(37), pp. 253-277. doi: 10.22080/usfs.2023.25684.2369
بلیلان اصل, لیدا. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برند شهری، شهر سهند. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 10(37): 253-277. doi: 10.22080/usfs.2023.25684.2369


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب