جعفری نیا, غلامرضا. (1402). نقش بازار تجاری و فروشگاه ها بر جذب گردشگر تجاری با تاکید برگردشگری پایدار(موردمطالعه:استان بوشهر). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(47), 143-162. doi: 10.22080/jtpd.2023.26071.3831
غلامرضا جعفری نیا. "نقش بازار تجاری و فروشگاه ها بر جذب گردشگر تجاری با تاکید برگردشگری پایدار(موردمطالعه:استان بوشهر)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12, 47, 1402, 143-162. doi: 10.22080/jtpd.2023.26071.3831
جعفری نیا, غلامرضا. (1402). 'نقش بازار تجاری و فروشگاه ها بر جذب گردشگر تجاری با تاکید برگردشگری پایدار(موردمطالعه:استان بوشهر)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(47), pp. 143-162. doi: 10.22080/jtpd.2023.26071.3831
جعفری نیا, غلامرضا. نقش بازار تجاری و فروشگاه ها بر جذب گردشگر تجاری با تاکید برگردشگری پایدار(موردمطالعه:استان بوشهر). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 12(47): 143-162. doi: 10.22080/jtpd.2023.26071.3831


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب