دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها406
تعداد مقالات3,913
تعداد مشاهده مقاله6,414,970
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,726,053
فریدنیا, حسین, زارعیان, حسین, ناظمی بیدگلی, علیرضا, ارشاد, اسری. (1402). تأثیر استفاده از بازاریابی کمینی بر شخصیت برند کسب‌وکارهای نوظهور ورزشی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), -. doi: 10.22080/jsmb.2023.25082.3823
حسین فریدنیا; حسین زارعیان; علیرضا ناظمی بیدگلی; اسری ارشاد. "تأثیر استفاده از بازاریابی کمینی بر شخصیت برند کسب‌وکارهای نوظهور ورزشی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, , , 1402, -. doi: 10.22080/jsmb.2023.25082.3823
فریدنیا, حسین, زارعیان, حسین, ناظمی بیدگلی, علیرضا, ارشاد, اسری. (1402). 'تأثیر استفاده از بازاریابی کمینی بر شخصیت برند کسب‌وکارهای نوظهور ورزشی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), pp. -. doi: 10.22080/jsmb.2023.25082.3823
فریدنیا, حسین, زارعیان, حسین, ناظمی بیدگلی, علیرضا, ارشاد, اسری. تأثیر استفاده از بازاریابی کمینی بر شخصیت برند کسب‌وکارهای نوظهور ورزشی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; (): -. doi: 10.22080/jsmb.2023.25082.3823


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب