فریدنیا, حسین, زارعیان, حسین, ناظمی بیدگلی, علیرضا, ارشاد, اسری. (1402). تأثیر استفاده از بازاریابی کمینی بر شخصیت برند کسب‌وکارهای نوظهور ورزشی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), -. doi: 10.22080/jsmb.2023.25082.3823
حسین فریدنیا; حسین زارعیان; علیرضا ناظمی بیدگلی; اسری ارشاد. "تأثیر استفاده از بازاریابی کمینی بر شخصیت برند کسب‌وکارهای نوظهور ورزشی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, , , 1402, -. doi: 10.22080/jsmb.2023.25082.3823
فریدنیا, حسین, زارعیان, حسین, ناظمی بیدگلی, علیرضا, ارشاد, اسری. (1402). 'تأثیر استفاده از بازاریابی کمینی بر شخصیت برند کسب‌وکارهای نوظهور ورزشی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), pp. -. doi: 10.22080/jsmb.2023.25082.3823
فریدنیا, حسین, زارعیان, حسین, ناظمی بیدگلی, علیرضا, ارشاد, اسری. تأثیر استفاده از بازاریابی کمینی بر شخصیت برند کسب‌وکارهای نوظهور ورزشی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; (): -. doi: 10.22080/jsmb.2023.25082.3823


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب