صمدی, منصور, قنواتی, مهدی. (1391). بررسی عوامل تأثیرگذار بر ادراک گردشگران خارجی از مقصدهای گردشگری در ایران: معرفی مکان به عنوان یک نام و نشان تجاری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(3), 66-87.
منصور صمدی; مهدی قنواتی. "بررسی عوامل تأثیرگذار بر ادراک گردشگران خارجی از مقصدهای گردشگری در ایران: معرفی مکان به عنوان یک نام و نشان تجاری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1, 3, 1391, 66-87.
صمدی, منصور, قنواتی, مهدی. (1391). 'بررسی عوامل تأثیرگذار بر ادراک گردشگران خارجی از مقصدهای گردشگری در ایران: معرفی مکان به عنوان یک نام و نشان تجاری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(3), pp. 66-87.
صمدی, منصور, قنواتی, مهدی. بررسی عوامل تأثیرگذار بر ادراک گردشگران خارجی از مقصدهای گردشگری در ایران: معرفی مکان به عنوان یک نام و نشان تجاری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1391; 1(3): 66-87.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب