حمیدی زاده, محمدرضا, ولی پور شب خانه, یعقوب, دادبه, شیوا. (1402). تبیین چندسوتوان‌سازی خدمات پس ‌از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15(30), 361-385. doi: 10.22080/jem.2024.24365.3809
محمدرضا حمیدی زاده; یعقوب ولی پور شب خانه; شیوا دادبه. "تبیین چندسوتوان‌سازی خدمات پس ‌از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15, 30, 1402, 361-385. doi: 10.22080/jem.2024.24365.3809
حمیدی زاده, محمدرضا, ولی پور شب خانه, یعقوب, دادبه, شیوا. (1402). 'تبیین چندسوتوان‌سازی خدمات پس ‌از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15(30), pp. 361-385. doi: 10.22080/jem.2024.24365.3809
حمیدی زاده, محمدرضا, ولی پور شب خانه, یعقوب, دادبه, شیوا. تبیین چندسوتوان‌سازی خدمات پس ‌از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 15(30): 361-385. doi: 10.22080/jem.2024.24365.3809


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب