فتحی, هانیه, نظری, محسن, اسفیدانی, محمد رحیم. (1402). مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال‌های چندگانه. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15(30), 247-276. doi: 10.22080/jem.2024.23495.3740
هانیه فتحی; محسن نظری; محمد رحیم اسفیدانی. "مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال‌های چندگانه". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15, 30, 1402, 247-276. doi: 10.22080/jem.2024.23495.3740
فتحی, هانیه, نظری, محسن, اسفیدانی, محمد رحیم. (1402). 'مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال‌های چندگانه', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15(30), pp. 247-276. doi: 10.22080/jem.2024.23495.3740
فتحی, هانیه, نظری, محسن, اسفیدانی, محمد رحیم. مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال‌های چندگانه. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 15(30): 247-276. doi: 10.22080/jem.2024.23495.3740


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب