دکامئی, میثم, مرادی, حوریه, امیری, علی. (1403). شناسایی متغیرهای کلیدی بازار گردشگری بین‌المللی با تأکید بر نظریه رقابت پذیری مقصد بر مبنای مدل یکپارچه (مورد: کلانشهر تهران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(1), -. doi: 10.22080/tmhr.2024.27113.1015
میثم دکامئی; حوریه مرادی; علی امیری. "شناسایی متغیرهای کلیدی بازار گردشگری بین‌المللی با تأکید بر نظریه رقابت پذیری مقصد بر مبنای مدل یکپارچه (مورد: کلانشهر تهران)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2, 1, 1403, -. doi: 10.22080/tmhr.2024.27113.1015
دکامئی, میثم, مرادی, حوریه, امیری, علی. (1403). 'شناسایی متغیرهای کلیدی بازار گردشگری بین‌المللی با تأکید بر نظریه رقابت پذیری مقصد بر مبنای مدل یکپارچه (مورد: کلانشهر تهران)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(1), pp. -. doi: 10.22080/tmhr.2024.27113.1015
دکامئی, میثم, مرادی, حوریه, امیری, علی. شناسایی متغیرهای کلیدی بازار گردشگری بین‌المللی با تأکید بر نظریه رقابت پذیری مقصد بر مبنای مدل یکپارچه (مورد: کلانشهر تهران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; 2(1): -. doi: 10.22080/tmhr.2024.27113.1015


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب