میرکتولی, جعفر, محمدی, فاطمه, نگاری, اعظم, شکری, اعظم. (1392). بررسی رضایت مردم از کیفیت خدمات‌رسانی حمل ونقل عمومی (مطالعه موردی: منطقه 2 شهرگرگان). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(1), 133-151.
جعفر میرکتولی; فاطمه محمدی; اعظم نگاری; اعظم شکری. "بررسی رضایت مردم از کیفیت خدمات‌رسانی حمل ونقل عمومی (مطالعه موردی: منطقه 2 شهرگرگان)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1, 1, 1392, 133-151.
میرکتولی, جعفر, محمدی, فاطمه, نگاری, اعظم, شکری, اعظم. (1392). 'بررسی رضایت مردم از کیفیت خدمات‌رسانی حمل ونقل عمومی (مطالعه موردی: منطقه 2 شهرگرگان)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(1), pp. 133-151.
میرکتولی, جعفر, محمدی, فاطمه, نگاری, اعظم, شکری, اعظم. بررسی رضایت مردم از کیفیت خدمات‌رسانی حمل ونقل عمومی (مطالعه موردی: منطقه 2 شهرگرگان). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1392; 1(1): 133-151.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب