ایزدی, بهزاد, دیلمی, حسین. (1394). بررسی عوامل تأثیرگذار بر جهت گیری مشتریان نسبت به حضور در رویدادهای ورزشی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاههای شوشتر. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(21), 37-48. doi: 10.22080/jsmb.2015.944
بهزاد ایزدی; حسین دیلمی. "بررسی عوامل تأثیرگذار بر جهت گیری مشتریان نسبت به حضور در رویدادهای ورزشی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاههای شوشتر". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 21, 1394, 37-48. doi: 10.22080/jsmb.2015.944
ایزدی, بهزاد, دیلمی, حسین. (1394). 'بررسی عوامل تأثیرگذار بر جهت گیری مشتریان نسبت به حضور در رویدادهای ورزشی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاههای شوشتر', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(21), pp. 37-48. doi: 10.22080/jsmb.2015.944
ایزدی, بهزاد, دیلمی, حسین. بررسی عوامل تأثیرگذار بر جهت گیری مشتریان نسبت به حضور در رویدادهای ورزشی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاههای شوشتر. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 11(21): 37-48. doi: 10.22080/jsmb.2015.944


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب