الماسی, سمانه, رضوی, سید محمد حسین, سعید, امیر نژاد. (1394). بررسی رضایت مشتری و مشتری‌گرایی در اماکن ورزشی دولتی و خصوصی استان مازندران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(21), 129-138. doi: 10.22080/jsmb.2015.956
سمانه الماسی; سید محمد حسین رضوی; امیر نژاد سعید. "بررسی رضایت مشتری و مشتری‌گرایی در اماکن ورزشی دولتی و خصوصی استان مازندران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 21, 1394, 129-138. doi: 10.22080/jsmb.2015.956
الماسی, سمانه, رضوی, سید محمد حسین, سعید, امیر نژاد. (1394). 'بررسی رضایت مشتری و مشتری‌گرایی در اماکن ورزشی دولتی و خصوصی استان مازندران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(21), pp. 129-138. doi: 10.22080/jsmb.2015.956
الماسی, سمانه, رضوی, سید محمد حسین, سعید, امیر نژاد. بررسی رضایت مشتری و مشتری‌گرایی در اماکن ورزشی دولتی و خصوصی استان مازندران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 11(21): 129-138. doi: 10.22080/jsmb.2015.956


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب