1.

توسعه‌ی پایدار گردشگری از دیدگاه دو مکتب ایده‌آلیسم و پراگماتیسم

صفحه 11-30
محمود ضیایی؛ ابتهال زندی؛ نیلوفر عباس‌پور؛ مرجان عبدی

2.

روش‌شناسی مطالعات منظر شهری در گردشگری

صفحه 31-52
فرانک سیف الدینی؛ محمدتقی رهنمایی؛ رحمت اله فرهودی؛ مریم جعفری مهرآبادی

3.

اثر بحران مالی 2008 بر تجارت دوجانبه‌ی خدمات بین‌المللی گردشگری ایران

صفحه 53-68
سیدکمیل طیبی؛ زهرا زمانی؛ زهرا پورخاقان

4.

عوامل مؤثر بر تراکم گردشگری در کشورهای در حال توسعه‌ی منتخب

صفحه 69-86
سعید راسخی؛ سعید کریمی پتانلار؛ سپیده حسینی

5.

تحلیل عوامل مؤثر در توسعه‌ی کارآفرینی گردشگری روستایی

صفحه 87-107
عبدالرضا رکن‌الدین افتخاری؛ مهدی پورطاهری؛ نفیسه فضلی

6.

بررسی نقش عوامل زمینه‌ای بر اهمیت به توسعه‌ی گردشگری بین‌المللی (مطالعه‌ی موردی: نگرش مدیران و کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری)

صفحه 108-126
محمدرضا دهشیری

7.

تحلیل زمانی ـ فضایی اقلیم گردشگری استان قزوین

صفحه 127-142
علی اکبر شمسی پور؛ محمد سلمانی؛ فاطمه بشیریان

8.

تحلیل کارکردی گردشگری مذهبی در ایران (فراتحلیلی از تحقیقات موجود)

صفحه 143-165
علی‌اصغر فیروزجائیان گلوگاه؛ ندا یوسفی؛ سیداحمد میرمحمدتبار

9.

تحلیلی بر برنامه ریزی راهبردی گردشگری آیین‌های شیعی با تاکید بر توان های بالقوه مراسم محرم (مطالعه موردی شهر تفت)

صفحه 166-185
محمدرضا رضائی؛ امیررضا خاوریان گرمسیر؛ مهدی علیان مهدی علیان

10.

تحلیل مطلوبیت عناصر گردشگری از نگاه شهروندان در مجموعه‌ی عباس‌آباد بهشهر

صفحه 186-200
عباس علی پور؛ معصومه براری؛ سلیمه باقریان پایین افراکتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب