1.

تحلیل جایگاه گردشگری روستایی در برنامه‌های کلان توسعه‌ی کشور (با تأکید بر برنامه‌های پنج‌ساله‌ی توسعه‌ی ملی)

صفحه 11-30
محمدرضا رضوانی؛ ناصر بیات

2.

بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط مشی های گردشگری جمهوری اسلامی ایران (از دیدگاه پژوهشگران دانشگاهی)

صفحه 31-51
حمید ضرغام بروجنی؛ مرتضی بذرافشان

3.

عملیاتی‌سازی فاصله‌ی روانی در بازاریابی گردشگری (مطالعه موردی: مقصد گردشگری ایران)

صفحه 52-73
بهرام رنجبریان؛ علیرضا امامی؛ سعید فتحی

4.

ارزیابی آثار گردشگری در تقویت هویت ملی

صفحه 74-87
رضا شجری قاسم‌خیلی؛ احمد فضلی نژاد

5.

شناسایی استراتژی‌های توسعه‌ی سرمایه‌گذاری گردشگری مذهبی در ایران (مطالعه‌ی موردی: زیارتگاه امام رضا (ع))

صفحه 88-109
مریم حسن‌نژاد؛ جواد براتی؛ هادی رفیعی؛ محمد مظهری

6.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل انگیزشی رانشی و کششی مؤثر در توسعه‌ی گردشگری جنگ (مطالعه موردی: مناطق عملیاتی استان خوزستان)

صفحه 110-129
سید مجتبی محمود زاده؛ علی میر هاشمی؛ مصطفی میر؛ فاطمه عنبر فروش

7.

بررسی اثر گردشگری پایدار شهری بر ساکنان شهر (مطالعه‌ی موردی: شهر جوانرود کرمانشاه)

صفحه 130-150
صدیقه لطفی؛ ادریس باباخانزاده

8.

بررسی و ارزیابی سایت‌های گردشگری شهری (مطالعه‌ی موردی: شهر ارومیه)

صفحه 151-168
حسین حاتمی نژاد؛ حسن اروجی؛ نگین شکروی؛ محمد مولائی قلیچی

9.

گونه‌شناسی گردشگران شهری: کاربست مـدل نهـادی کوهـن (مطالعه موردی: شهر مشهد)

صفحه 169-190
سیمین فروغ زاده؛ ندا رضوی زاده

10.

ارزیابی نقش اکوتوریسم در توسعه‌ی مناطق روستایی (مطالعه‌ی موردی: دهستان اورامان‌تخت-شهرستان سروآباد)

صفحه 191-211
جمشد عینالی؛ غلامحسن جعفری؛ اسماعیل تبیره


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب