1.

نوع‌شناسی مشتری و نقش آن در نوآوری در هتل‌ها (مورد مطالعه: هتل‌های اردبیل)

صفحه 8-23
نورمحمد یعقوبی؛ حبیب ابراهیم‌پور؛ ولی نعمتی

2.

بررسی رابطه‌ی هوش فرهنگی و هوش عاطفی راهنمایان تور‌های خروجی شهر تهران

صفحه 24-41
مهدی کروبی؛ ارغوان ‌هادی‌نژاد؛ سید احمد تقویان نوغان

3.

تحلیل تاثیر مولفه‎های حسی بر رضایت و نیات رفتاری گردشگران خارجی (مورد مطالعه: هتل‎های چهار و پنج ستاره شهر اصفهان)

صفحه 42-61
مروارید محجوب؛ بهرام رنجبریان؛ محمد زاهدی

4.

بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: شهر ایلام)

صفحه 62-79
اسفندیار محمدی؛ زهرا رضایی

5.

عوامل تعیین‌کننده‌ی گردشگری پزشکی؛ نمونه موردی ایران

صفحه 80-106
محمدتقی معبودی؛ هادی حکیمی

6.

تبیین جامعه‌شناختی رفتار محیط‌زیستی گردشگران (مطالعه‌ی موردی: پارک جنگلی نور)

صفحه 107-127
صادق صالحی؛ رحمت‌الله معمار؛ آرزو باید

7.

برنامه‌ریزی و توسعه‌ی گردشگری در آرامستان تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد

صفحه 128-147
محمد زاهدی؛ زاهد شفیعی؛ طاهره زارعی مزرعچه

8.

بررسی تأثیر گردشگری بر معیشت پایدار روستایی در استان گلستان

صفحه 148-169
غلامحسین عبدالله‌زاده؛ خدیجه صالحی؛ محمد شریف شریف‌زاده؛ علیرضا خواجه شاهکوهی

9.

سنجش حمایت ساکنین روستایی از توسعه‌ی گردشگری در روستاهای مناطق جنگلی و عوامل موثر بر آن

صفحه 170-188
ناصر علیقلی‌زاده فیروزجایی؛ آرزو قنبرزاده اشعری

10.

اولویت‌بندی فعالیت‌های بازاریابی گردشگری فیلم

صفحه 189-208
مهسا صالح دوست؛ ابوالفضل تاج‌زاده نمین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب