1.

شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران

صفحه 1-1
سعید فلاح تفتی؛ اسداله کردنائیج؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ مجید جمالی

2.

تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بازاریابی

صفحه 2-2
عظیم زارعی؛ حسین فارسی زاده؛ محمد علی سیاه سرانی کجوری؛ مهدی دهقانی سلطانی

3.

بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان

صفحه 3-3
مهرداد مدهوشی؛ محمدرضا طبیبی؛ وحید نورنژاد ونوش

4.

بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی

صفحه 5-5
زهرا یاوری؛ بهرام رنجبریان؛ سعیده کتابی

5.

طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم

صفحه 6-6
غفار تاری؛ ناصر فقهی فرهمند؛ هوشنگ تقی زاده؛ علیرضا بافنده زنده

6.

رویکرد پویایی سیستم‌ها به نظام‌های سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی

صفحه 5-5
احمدرضا قاسمی؛ محمدحسن ملکی؛ اصف کریمی

7.

طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی

صفحه 7-7
حسین کاویانی؛ نادر مظلومی؛ محمود محمدیان؛ حمید ضرغام


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب