1.

نگرش جامعه محلی نسبت به مخاطرات ادراک شده توسعه گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان تنکابن)

صفحه 8-32
زهرا حیدری؛ سید علی بدری؛ محمد سلمانی

2.

سنجش بازاریابی اجتماعی در گردشگری سلامت

صفحه 33-53
عظیم زارعی؛ عادل آذر؛ مصطفی رضایی راد

3.

بخش بندی کسب ‌و کارهای گردشگری پزشکی ایران از دید بیماران خارجی

صفحه 54-72
راحله رنجنوش؛ حمید ضرغام بروجنی؛ ناصر حمیدی

4.

بررسی مولفه های سرمایه اجتماعی موثر بر رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: شهر ماسوله)

صفحه 73-96
مریم جعفری مهرآبادی؛ فاطمه امامی؛ مریم سجودی

5.

بررسی تأثیر گردشگری مذهبی بر ارتقاء کیفیت زندگی روستاییان (مطالعه موردی: حوزه نفوذ گردشگاهی شهر مشهد)

صفحه 97-118
علی اکبر عنابستانی؛ حمیده محمودی

6.

تأثیر هوش فرهنگی بر عملکرد شغلی (مطالعه موردی: راهنمایان تور ورودی شهر تهران)

صفحه 119-136
مهدی کروبی؛ زینب امیری؛ سید مجتبی محمودزاده

7.

ارائه مدل تفسیری ساختاری شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری (مطالعه موردی: استان فارس)

صفحه 137-157
مسلم باقری؛ پیام شجاعی؛ مهرداد کیانی

8.

تحلیل و ارزیابی کاربرد روش تحلیل سلسله مراتبی فازی در اولویت بندی سناریوهای توسعه گردشگری روستایی

صفحه 158-178
شهاب الدین شمس؛ ابوالحسن حسینی؛ رادمان خورشیدیان

9.

مدل سازی محصول خلاق گردشگری: بسط مدل 4پی (افراد، فرآیند، مکان و محصول)

صفحه 179-201
مصطفی محمدی؛ سید محمد میرتقیان رودسری

10.

ارائه مدل برندینگ ملی ایران-ادغام مفاهیم برندینگ و تصویر مقصد

صفحه 202-221
بهار بیشمی؛ بهناز خدایاری؛ علی پارس زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب