1.

آموزش عالی،کنش اخلاقی و گردشگری پایدار: رویکردی هرمنوتیکی

صفحه 8-33
حجت صفارحیدری

2.

پدیدارشناسی تجربۀ گردشگران اماکن مذهبی (مورد مطالعه: اماکن زیارتی شهرستان هرسین)

صفحه 34-55
جمال محمدی؛ صادق صالحی؛ زینب نیکوفال

3.

بررسی عوامل موثر بر رفتار کارمندان به عنوان سفیران برند در صنعت هتلداری

صفحه 56-74
سیدحمید خداداد حسینی؛ زینب میرزایی؛ مهرعلی همتی نژاد طولی

4.

بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان سوادکوه)

صفحه 75-93
وحیده جعفری؛ محمد نجار زاده؛ زهره کیانی فیض آبادی

5.

اولویت بندی مؤلفه های توسعه گردشگری در ایران با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی مطالعه موردی: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران

صفحه 94-114
حدیث طالبی؛ محمود مدیری؛ فرزاد طرهانی

6.

بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی با به کارگیری مدل لیندگرین (مطالعه موردی بام سبز رامسر)

صفحه 115-130
اکرم خواجه پور؛ مرتضی دوستی

7.

شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مطالعه‌ی موردی: روستای آب اسک)

صفحه 131-149
سید مجتبی محمود زاده؛ ساناز ارجمندیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب