1.

مدل سنجش رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان‌های مازندران و گیلان)

صفحه 8-27
هادی فهیم زاده؛ محمودرضا اسماعیلی؛ حجت وحدتی؛ رضا سپهوند

2.

تأثیر کاربرد شبکه‌های اجتماعی بر ارتقای رفتار گردشگری حامی محیط‌ زیست (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی تلگرام)

صفحه 28-53
مهدیه رضائی؛ سید محمد شبیری

3.

سنجش نگرش مردم نسبت به نقش آموزش در تمایل به کارآفرینی بوم‌گردی (مطالعه موردی: منطقه کویری و بیابانی خور و بیابانک)

صفحه 54-76
صدیقه لطفی؛ مهدی رمضان زاده لسبوئی؛ مهناز ابراهیمیان

4.

تحلیل فعالیت‏ ها و خدمات مطلوب گردشگری کشاورزی؛ مطالعه موردی گردشگران الموت شرقی

صفحه 77-95
حجت ورمزیاری؛ علیرضا رحیمی؛ محسن بابایی

5.

واکاوی نگرش زنان نسبت به شکل گیری فضاهای گردشگری-فراغتی مخصوص بانوان، مطالعه موردی: پارک بانوان شهر آمل

صفحه 96-115
لیلا حبیبی؛ عامر نیک پور

6.

تبیین ذایقه گردشگری مذهبی در جامعه ایران با تاکید بر جوانان؛ موانع و چالش ها

صفحه 116-135
علی قنبری برزیان

7.

سیاحت و پیوند آن با نگرش نقاد در سیاحت نامه ابراهیم بیگ

صفحه 136-152
قدسیه رضوانیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب