1.

اثرات اقتصادی ورود گردشگران داخلی به قم (رویکرد داده ستانده دومنطقه ای)

صفحه 8-24
فاطمه بزازان؛ فهیمه آزاددانا

2.

تحلیل جامعه شناختی عوامل موثر بر احساس امنیت اجتماعی گردشگران (مطالعه موردی:گردشگران بابلسر)

صفحه 25-45
مصطفی باقریان جلودار؛ سید محمد شبیری؛ فضه نو پور هولاری

3.

تحلیل رابطه علی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهروندان شهر ساری)

صفحه 46-71
هادی رازقی مله؛ قربانعلی ابراهیمی

4.

بررسی نگرش ذینفعان به میزان پایداری توسعه ی طبیعت گردی (مطالعه ی موردی: مجموعه ی روستایی جواهرده در شهرستان رامسر)

صفحه 72-96
مصطفی محمدی

5.

تاثیر خصیصه های شخصیتی بر رفتار جستجوی اطلاعات به هنگام انتخاب یک بسته گردشگری خارج از کشور

صفحه 97-116
زهرا شکرچی زاده؛ بهرام رنجبریان؛ وحید قاسمی

6.

طراحی مدل زیرساخت محور در توسعه گردشگری الکترونیک با استفاده از رویکرد مدل‌سازی معادلات ساختاری (موردمطالعه: استان یزد)

صفحه 117-135
حامد فلاح تفتی؛ میر محمد اسعدی؛ حمیرا ممیزی مهرجردی

7.

تعیین طیف فرصت تفرجی در مناطق بالقوه گردشگری با استفاده از معادلات ساختاری (مورد مطالعه: استان گلستان)

صفحه 136-156
طاهره اردکانی؛ علیرضا میکائیلی‌تبریزی؛ عبدالرسول سلمان ماهینی؛ مرجان محمد زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب