1.

بازارگرایی در آموزش عالی: واکاوی نقش و کارکرد بازاریابی

صفحه 1-18
گل افروز رمضانی؛ نعمت اله عزیزی؛ مریم شفیعی سروستانی

2.

تأملی بر شاخصهای پایداری دانشگاهی: واکاوی دیدگاه سیاستگذاران و برنامه‌ریزان آموزش عالی

صفحه 19-55
سلمان دارابی؛ نعمت اله عزیزی؛ جمال سلیمی؛ ناصر شیربگی

3.

شناسایی عوامل ومولفه های نابرابری های آموزشی مناطق آموزش وپرورش شهر مشهد به منظور ارائه الگوی مطلوب

صفحه 56-80
رضا رافتی؛ حسن شهرکی پور؛ فتاح ناظم

4.

شناسایی نیازهای آموزشی دانشجویان بر اساس سرمایه اجتماعی و نقش آن در ادراک آنان از جوّ آموزشی با تاکید بر برنامه ریزی آموزشی

صفحه 81-95
معصومه محترم؛ شراره متاله

5.

به‌گزینی روش‌های نیازسنجی آموزشی با استفاده از تکنیک TOPSIS

صفحه 96-120
کمیل نوری؛ حمیدرضا یزدانی؛ حسین خنیفر

6.

بررسی کیفیت اجرای طرح ارزیابی درونی گروه‌های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی از دیدگاه اعضای هیئت‌علمی

صفحه 121-147
فاطمه نصراللهی نیا؛ محمد یمنی دوزی سرخابی؛ خانم عارفی؛ رضا محمدی

7.

مقایسه میزان فلات زدگی شغلی و عوامل مرتبط با آن در بین اعضاء هیئت علمی گروه علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه‌های ایران

صفحه 148-175
آرمان حیدری؛ سید صمد بهشتی؛ مرضیه شهریاری؛ عبدالرضا نواح

8.

طراحی الگوی نقشه مفهومی برنامه ‏ریزی راهبردی در توسعه دانشگاه

صفحه 176-201
سمانه سلیمی؛ عبدالله پارسا؛ یدا.. مهرعلی زاده؛ سکینه شاهی

9.

ارائه الگویی برای یادگیری‌الکترونیکی با دیدگاه کارایی در مؤسسات آموزش عالی کشور

صفحه 202-228
کامران فیضی؛ پیام حنفی زاده؛ محمد نیلی؛ حمیده علاءالدین

10.

شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخص‌ها و ابعاد رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی •

صفحه 229-251
شعبان حیدری

11.

عوامل مؤثر در چابک‏سازی برنامه‌های آموزشی دانشگاهی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد

صفحه 252-281
سید عبداله خاوری؛ حمیدرضا آراسته؛ پریوش جعفری

12.

شناسایی شایستگی های راهبردی مورد نیاز در طراحی برنامه ریزی آموزشی هنرجویان فنی و حرفه ای

صفحه 282-300
فریده نوری؛ محمد حسین یارمحمدیان؛ محمد علی نادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب