1.

تاثیر شبکه اجتماعی مدیران اجرایی بر عملکرد کسب و کارهای نوپا در ایران: شواهدی مبتنی بر یافته های دیده بان جهانی کارآفرینی(GEM)

صفحه 1-1
محمد رضا زالی؛ سید مصطفی رضوی؛ الهام کابلی

2.

بررسی میزان برخورداری رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه مازندران

صفحه 2-2
ابراهیم صالحی عمران؛ زهرا جعفری کرفستانی

3.

مدل یابی تأثیر ابعاد کارآفرینی استراتژیک-مطالعه موردی گروه پیمان آمل

صفحه 3-3
صادق علی موحد منش؛ علی اکبر آقاجانی افروزی

4.

بررسی تاثیرگرایش به بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد سازمانی در دانشگاه مازندران

صفحه 4-4
محمود یحیی زاده فر؛ میثم شیرخدایی؛ ایوب رمضانی

5.

احساس مثبت نسبت به کار و تعهد کاری پل ارتباطی بین اخلاق کار اسلامی و عملکرد وظیفه ای.(مورد مطالعه : دانشگاههای دولتی)

صفحه 5-5
اصغر مشبکی اصفهانی؛ حجت وحدتی؛ سید عبدالرضا موسوی

6.

ارزیابی تأثیرفرهنگ سازمانی بر فرایند خلق دانش: یک تحقیق تجربی بر مبنای چارچوب پارسونز

صفحه 6-6
فرج الله رحیمی؛ منصور زراء نژاد؛ علیرضا بخشی زاده

7.

آمیخته مدل‏سازی ساختاری تفسیری و فرآیند تحلیل شبکه‏ای فازی برای شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر چابکی زنجیره تامین

صفحه 7-7
حمید شاهبندرزاده؛ خداکرم سلیمی فرد؛ احمد قربان پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب