1.

خود برتربینی روانشناختی و ارتقاپذیری کارکنان: تحلیل نقش میانجی شبکه سازی سیاسی ( مورد مطالعه: شرکت لیزینگ صنعت و معدن )

صفحه 1-28
رضا سپهوند؛ میثم جعفری؛ سمانه قهرمانی

2.

پیشایندها و پیامدهای اسکیزوفرنی برند (مورد مطالعه: صنعت خودرو کشور)

صفحه 29-58
داود فیض؛ زهرا احمدی الوار

3.

ارزیابی آمادگی دانشگاه هوشمند تحت فناوری های تحول آفرین

صفحه 59-79
محمدحسین رونقی؛ کامران فیضی

4.

مدل جامع عوامل مؤثر بر عملکرد کسب‌وکارهای پوشاک ایران با رویکرد نقش هنرمندان رسانه‌ای

صفحه 80-96
پرویز سعیدی؛ علی شاه بابایی؛ امیر اخوان فر

5.

طراحی مدل ارزش‌گذاری اقتصادی دارایی‌های نامشهود با تاکید بر ارزش ویژه برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران

صفحه 97-113
حمیرا شجاعی؛ میرحسن سیدعامری؛ مهدی طالب پور

6.

عارضه یابی فرایند مدیریت منابع انسانی در سازمان فنی و حرفه‌ای ( مورد مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران).

صفحه 115-137
علی اسماعیلی؛ ابراهیم صالحی عمران؛ مهرداد مدهوشی؛ عبدالحمید صفایی قادیکلایی

7.

عوامل مؤثر برشکل‌گیری رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

صفحه 138-163
حکیمه واعظی؛ مهدی زیودار

8.

فشار نهادی و عملکرد پایدار شرکت‌های صنعتی و تولیدی: تحلیل نقش میانجی یادگیری استراتژیک (مطالعه موردی؛ شهرک صنعتی کرمانشاه)

صفحه 165-188
ابراهیم حاجی پور؛ محمدامین آئینی

9.

بررسی عوامل تاثیر گذار شبکه اجتماعی بر توسعه کارآفرینی کسب کارهای خانگی بامیانجی ویژگیهای شبکه اجتماعی (شواهدی از صنایع غذایی)

صفحه 189-208
منیژه صفایی کنجین؛ میر علی سید نقوی؛ محمد جواد کاملی

10.

ارائه مدل ترکیبی مدیریت ریسک تغییرات در پروژه‌های طرح و ساخت توام EC در طرح های اجرایی حوزه صنعت نفت ایران

صفحه 209-231
پیمان نیایش نیا؛ مرتضی رعیتی دماوندی؛ سیروس غلامپور

11.

ارائه مدل کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت جرثقیل ایران

صفحه 233-247
فرشید فدایی فتح آبادی؛ آذرنوش انصاری؛ آرش شاهین؛ علی صنایعی

12.

شناسایی و سطح‏بندی عوامل موثر بر موفقیت عرضه محصول جدید در یک شرکت تولیدی مواد غذایی

صفحه 249-269
مرتضی هنرمند عظیمی؛ ثمین ولیزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب