1.

سخن سردبیر

همت اله رورده

2.

تحلیل جامعه شناختی مصرف در میان گردشگران

صفحه 1-15
سید هادی حسینی؛ علی اصغر فیروزجائیان؛ رضا علی محسنی

3.

مطالعه جامعه شناختی رفتار خرید زنان در فروشگاه های مناطق گردشگری (مطالعه موردی: رفتار خرید زنان در فروشگاه‌های بزرگ در شهرهای ساحلی مازندران)

صفحه 17-39
سیمین ابراهیمی؛ علی رحمانی فیروزجاه؛ ماجده قلی پور

4.

طراحی الگوی توسعه گردشگری خوراک در ایران با رویکرد داده‌بنیاد

صفحه 41-65
مسلم باقری؛ علی اصغر مباشری؛ فاطمه شکاری؛ زهرا معاون

5.

عوامل مؤثر بر گرایش زنان کم توان جسمی به گردشگری (مورد مطالعه: شهر بابلسر)

صفحه 67-86
زهرا پازوکی نژاد؛ نورمحمد رضایی؛ داریوش احمدیان

6.

پیشران های موفقیت کسب و کارهای گردشگری در پساکرونا(مطالعه موردی: مازندران)

صفحه 87-113
مهدی رمضان زاده لسبویی؛ محمد حسن زال؛ سارا حبیب تبار بیشه

7.

مطالعه و بررسی فضایی برخورداری از ابعاد شاخص های گردشگری خلاق (مورد مطالعه: استان اصفهان)

صفحه 115-139
احمد حجاریان

8.

گردشگری بیابانی: چشم‌اندازی جدید در توسعه گردشگری پایدار در ایران (محدوده جغرافیایی: جنگل‌های بیابانی ام‌الدبس)

صفحه 141-161
رحیم زارع

9.

ارائه الگوی پیش بینی سطح تقاضای منابع انسانی موردنیاز کسب وکارهای صنعت گردشگری (مورد مطالعه: محوطه تاریخی و فرهنگی بیستون)

صفحه 163-191
محدثه نادرشاهی؛ ایوب پژوهان؛ سید رسول عنبرزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب