1.

بررسی و نقد کتاب «فلسفه ی ادبیات» اثر پیتر لامارک

صفحه 7-24
علی سنایی؛ پروانه والامهر

2.

بررسی و تحلیل ترجمه رباعیات خیام بر اساس مدل تحلیل گفتمان انتقادی یارمحمدی

صفحه 25-38
مرضیه خلیلی زاده گنجعلیخانی؛ آناهیتا امیرشجاعی؛ مریم قدرتی

3.

بررسی و تحلیل دیدگاه های فلسفی در مورد «مکان» در برنامه درسی

صفحه 39-52
مرتضی بازدار قمچی قیه

4.

شاخصه‌های بلاغت تعلیم در کتاب‌های نوین آموزشی محمدعلی فروغی (مطالعۀ موردی: کتب تخصصی فلسفه، حقوق و اقتصاد)

صفحه 53-68
نیلوفرسادات عبدالهی؛ عفت نقابی

5.

تجربه های مالوف روایی و مقهوری راوی رمانهای پسامدرن (بر مبنای دو رمان آزاده خانم و نویسندهاش و کولی کنار آتش)

صفحه 69-85
نجم الدین رستم؛ دیار مردان

6.

کاربست «ترس‌آگاهی» و «مرگ‌آگاهی» وجود اصیلِ هایدگر در مثنوی مولانا

صفحه 87-102
مریم حق شناس

7.

بررسی نگرشی کهن به روز و شب در دیباچه‌ی شاهنامه «گفتار اندر آفرینش آفتاب و ماه» و تطبیق آن با متون دیگر

صفحه 103-125
علی صفی پور؛ اعظم صفی پور

8.

تطور منطقی الگوهای مطالعة نظریة روایت جمعی

صفحه 127-146
نسترن شهبازی؛ حسین بیات

9.

تکرار در اسطورۀ سیزیف در رویکرد آلبرکامو و ژیل دلوز

صفحه 147-162
مجید صالح بیک؛ زینب فمی تفرشی

10.

پدیدارگرایی ادراک حسی در اندیشه‌ی عطار نیشابوری

صفحه 163-181
طاهره بهرامی

11.

تحلیل اجتماعی بخش شکایت از ابناءعصر در مثنوی ملاصدرا

صفحه 183-195
زهرا جمشیدی

12.

نشانه-معنا شناسی صیرورت و پویایی نزد مولانا با تکیه بر زمان و نمود مورد مطالعه چند غزل از کلیات شمس

صفحه 197-214
مرضیه اطهاری نیک عزم؛ سهراب احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب