1.

تحلیل فرصت ها و چالش های یادگیری شخصی سازی شده مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی ایران

صفحه 7-33
صادق احمدی؛ داود طهماسب زاده؛ رضا میرعرب رضی

2.

کاربرد فناوری‌های هوش مصنوعی در برنامه آموزشی استیم

صفحه 34-56
مریم پورجمشیدی؛ امید مظفری

3.

موانع و چالش های پیاده سازی هوش مصنوعی در نظام آموزش عالی

صفحه 57-73
صادق حامدی نسب؛ شهلا رحیمی

4.

شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای دیجیتالی معلمان در زمینه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش

صفحه 74-95
آمنه قدرتی؛ مرجان کیان؛ یوسف مهدوی نسب

5.

تدوین مدل مفهومی ارتقای قابلیت اطمینان منابع انسانی در نظام سلامت با تأکید بر راهبردهای آموزش و توانمندسازی

صفحه 96-126
حسین محمودی سفیدکوهی؛ اسماعیل نجفی؛ علیرضا حجی؛ عبدالله آراسته

6.

ارزیابی وضعیت مراکز یادگیری محلی آموزش بزرگ‌سالان استان مازندران و ارائه راهکارهای بهبود کمی و کیفی آن‌ها

صفحه 127-149
مرضیه , دهقانی؛ نگین فخار

7.

آسیب‌شناسی دوره‌های ضمن خدمت کوتاه‌مدت بر اساس مدلCIPP ؛ ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در چارچوب برنامه‌ریزی آموزشی

صفحه 150-171
سیده هما عقیلی؛ ام البنین احمدی حاجی

8.

طراحی و اعتبار‌سنجی الگوی برنامه آموزش توسعه‌ی پایدار در دوره‌ی ابتدایی ایران

صفحه 172-197
مریم رضائی

9.

تحلیل پدیدارشناسانه ادراک معلمان از ادغام چت جی پی تی در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی

صفحه 198-220
محمدعلی رستمی نژاد؛ حسن خواجه

10.

ارزیابی کیفیت رفتارهای فرانقشی در گروه‌های آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان)

صفحه 221-244
نیلوفر کلانتری؛ محمدرضا نیستانی؛ محمدرضا نیلی

11.

تبیین تجارب زیسته متخصصان آموزش سازمانی از انتقال یادگیری صفر

صفحه 245-270
محمد آتشک؛ راضیه محققیان

12.

شناسایی مولفه‌های صلاحیت‌های آموزشی و حرفه ای اعضای هیات علمی در نظام آموزش عالی کشور با رویکرد فراترکیب

صفحه 271-292
سمیره مرتضوی کیاسری؛ مهدی معینی کیا؛ تقی اکبری؛ عادل زاهد بابلان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب