1.

بررسی نقش اصالت در وفاداری گردشگر به مقاصد پست مدرن با تأکید بر انگیزۀ فرهنگی (مطالعۀ موردی: تئاتر شهر)

صفحه 7-31
پری ناز بهمنی؛ مصطفی محمدی

2.

تحلیل شبکه‌ مقاصد گردشگری: نقشه راهی از منظر کتاب‌سنجی

صفحه 33-61
ناصر شفیعی ثابت؛ بیژن رحمانی؛ فرانک فیض بابایی چشمه سفیدی

3.

تجربۀ برند مقصد گردشگری: تحلیل علم سنجی و دستور کار پژوهش برای آینده

صفحه 63-93
مجتبی جاودان؛ غزاله کاظمی؛ سیمین تولایی؛ مریم صداقت

4.

بررسی وضعیت گردشگری در ایران از منظر حکمرانی خوب

صفحه 95-115
سمیرا متقی؛ محمدرضا طهماسبی

5.

راهبردهای مدیریت گردشگری ساحلی استان مازندران و تأثیر آن در توسعۀ امنیت اقتصادی

صفحه 117-142
حسین شریف پور

6.

عوامل موثر بر مزیت های کارآفرینی گردشگری سلامت با تاکید بر مولفه های قیمت و رقابت (مورد مطالعه: غرب استان مازندران)

صفحه 143-165
سید مهدی خاکزادیان

7.

جایگاه کودکان در مطالعات گردشگری: مرور نظام مند

صفحه 167-194
ساره پورجهان؛ محمود ضیائی؛ غلامرضا کاظمیان؛ حسین اصلی پور

8.

چارچوب نظریه ها و مدل های ارتقا و سنجش حس بهزیستی گردشگر: مرور نظاممند

صفحه 195-241
لیلا میرقدر؛ مهدی باصولی؛ منوچهر جهانیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب