1.

طراحی مدل مفهومی برنامه‌ریزی آموزشی کوتاه‌مدت انعطاف‌پذیر در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایران

صفحه 8-27
سمیه محمدی زاد

2.

مسئولیت اجتماعی نظام دانشگاهی، مفهوم مفقوده سیاست‌‎ها و برنامه‌های آموزشی

صفحه 28-45
محبوبه شکرالهی

3.

طراحی مدلی بهینه برای بهبود آموزش کارآفرینی با تمرکز بر نقاط ضعف موجود در نظام آموزشی

صفحه 46-72
هوشنگ سروی؛ غفار تاری؛ امید علی حسین زاده

4.

مطالعه نابرابری‌های آموزشی: بررسی وضعیت شاخص‌های آموزشی استان خراسان‌رضوی طی برنامه ششم توسعه (1400-1396)

صفحه 73-89
زهرا خسروی پور؛ یداله مهرعلی زاده؛ حجت اله درفش؛ غلامحسین رحیمی دوست؛ مرتضی کرمی

5.

تحلیل موانع تحقق اهداف و چالش‌های پیش روی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی از منظر مدیران و دبیران: دلالت‌هایی برای بهبود برنامه‌ریزی آموزشی

صفحه 90-112
فیروز محمودی؛ حسین استادحسنلو؛ عیسی برقی

6.

نگاشت-نهاد آموزش عالی با رویکرد بین‌المللی شدن در نظام علم و فناوری ایران (وضعیت ‏موجود)‏

صفحه 113-145
صمد ایزدی؛ ابراهیم صالحی عمران؛ محسن علیزاده ثانی؛ سمیرا نجفی خواجه بلاغی

7.

پژوهش‌های نابرابری آموزشی: تحلیل شبکه‌های پژوهشی و خوشه‌های موضوعی مقالات با روش‌ کتاب‌سنجی

صفحه 146-169
حاتم فرجی ده سرخی؛ ابوالفضل اسدنیا؛ مصطفی عزیزی شمامی؛ سید علیرضا هوشی السادات

8.

دیدگاه اساتید نسبت به بکارگیری هوش مصنوعی در تدریس در نظام آموزش عالی ایران

صفحه 170-191
صمد ساکی؛ حسن رضا زین آبادی؛ حسین عباسیان؛ بیژن عبدالهی

9.

بررسی نقش هوش مصنوعی در پیش‌بینی روندهای آموزشی

صفحه 191-210
امیر سبزی پور؛ سمانه مقدس؛ اکبر جدیدی محمدآبادی

10.

واکاوی جنبه‌های کاهشی و افزایشی استفاده چت بات های هوش مصنوعی و کاربرد چندگانه آن ها در آموزش عالی با رویکرد پساپدیدارشناسی

صفحه 211-236
حسن خواجه؛ محسن آیتی

11.

تحقق عدالت آموزشی از طریق یادگیری ترکیبی: مرور تحلیلی فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارها

صفحه 237-260
افسانه کلباسی؛ زهرا عبداللهی

12.

تحلیل ضرورت ها و راهبردهای اجرای نظام یادگیری مهارت محور در هنرستان های فنی و حرفه ای: رویکردی بر اساس سنتزپژوهی

صفحه 261-260
فاطمه زهرا عبدی پور؛ محمدنقی ایمانی؛ محمود صفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب