1.

بررسی عوامل موثر بر استفاده واقعی از فناوری بازاریابی دیجیتال هوشمند

صفحه 7-40
سیدحمید خداداد حسینی؛ سیدرضا جلال زاده؛ حدیث لایقمند

2.

ارائه مدل مفهومی بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط مبتنی بر نوآوری در مدل کسب و کار

صفحه 41-73
جهانگیر یدالهی فارسی؛ سهراب پورمداح

3.

سایه پدرخوانده: مطالعه‌ای آمیخته در تحلیل رفتارهای سیاسی و مدیریت سازمانی از نگاه سینمایی

صفحه 75-102
داود کیا کجوری

4.

تأثیر جهت‌گیری بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکت: نقش میانجی خلاقیت محصول جدید و کسب مزیت رقابتی

صفحه 103-139
لیلا غلامزاده؛ مرتضی ملکی مین‌باش‌رزگاه؛ سمیه زنگیان

5.

چالش‌های برندسازی شخصی زنان کارآفرین در دنیای دیجیتال: تحلیلی مبتنی بر پدیدارشناسی تفسیری

صفحه 141-167
شهناز اکبری امامی؛ مونا جامی پور؛ هانیه حلاج زاده

6.

تحلیل اهمیت-عملکرد ویژگی‌های عمومی و حلال مقصد گردشگری ایران: تجربیات گردشگران خارجی

صفحه 169-194
ملیحه سیاوشی؛ عبدالرزاق رحمانی؛ سکینه کشاورزی

7.

نقش میانجی چابکی سازمانی در تأثیر مرزگستری بر قصد کارآفرینی اعضای هیأت علمی

صفحه 195-220
سعید نوراللهی؛ سیروس قنبری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب