1.

تحلیلی بر گردشگری ورزشی با تأکید بر بازاریابی و گردشگری هوشمند

صفحه 7-35
توحید آقایی خانمحمد؛ عباس نقی زاده باقی؛ اکبر مهدوی قره آغاج علیا؛ فاطمه فریدونی

2.

کاربرد مفاهیم تحلیل چرخۀ حیات مشتری در بازاریابی گردشگری

صفحه 37-61
سکینه کشاورزی؛ ملیحه سیاوشی

3.

ارزیابی اثر بازاریابی گردشگری بر توسعه پایدار روستایی در منظر فرهنگی هورامان

صفحه 63-80
فرهاد جوان؛ داود جمینی

4.

مدیریت الگوهای رفتاری گردشگران پس از سفر بر اساس تحلیل کلان داده‌ها (مورد مطالعه: آرامگاه فردوسی)

صفحه 81-100
سید محمد موسوی؛ عباس صادق نیا

5.

شناسایی ظرفیت‌ها و راهکارهای بهره‌برداری از میراث ارامنه در توسعۀ گردشگری استان چهارمحال و بختیاری

صفحه 101-126
نیکو دارابی ناغانی؛ ندا ترابی فارسانی؛ مجید فرهادی یونکی؛ قدرت الله داودی

6.

تأثیر ابزارهای بازاریابی بر ارتقاء عملکرد بازاریابی مثلث طلایی گردشگری ایران: نقش میانجی روابط عمومی

صفحه 127-150
نیما سلطانی‌نژاد؛ محمد زمانی پیرمرادی؛ حمید نظری؛ مظفر محمدی

7.

تبیین ظرفیت‌های نقاشی قهوه خانه‌ای در تقویت تجربۀ گردشگری هنری ایران

صفحه 151-170
ندا شفیقی؛ فتانه محمودی

8.

تحلیلی بر ظرفیت ایجاد هتل‌های سبز در مناطق بیابانی مورد مطالعه: استان اصفهان

صفحه 171-195
سیداسکندر صیدایی؛ فاطمه کاظمی

9.

بررسی تأثیر منظر صوتی طبیعت بر رضایت گردشگران و ادراک حس مکان در مقصدهای گردشگری (مطالعۀ موردی: جنگل‌های هیرکانی گیلان)

صفحه 197-222
حمیده بیگی؛ سعیده اسماعیلی

10.

شناسایی ظرفیت های گردشگری خوراک در جذب گردشگر

صفحه 223-247
نرگس مورکی؛ مسعود هنرور؛ محدثه طالبی حقگو

11.

واکاوی عوامل تعیین‌کنندۀ انتخاب مقاصد گردشگری ورزشی: شواهدی از جزیرۀ کیش

صفحه 249-279
مجید جاوید؛ علی صابری؛ راضیه معصومی کشکولی؛ طاهره غفاری

12.

بررسی و شناسایی مؤثرترین مشوق های مبتنی بر بازاریابی خدمات در تمایل به انتخاب اکوتوریسم (مورد مطالعه: پارک جنگلی سیسنگان)

صفحه 281-306
امیر خزائی پول؛ علی قربانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب