1.

تحلیلی بر گردشگری ورزشی با تأکید بر بازاریابی و گردشگری هوشمند

توحید آقایی خانمحمد؛ عباس نقی زاده باقی؛ اکبر مهدوی قره آغاج علیا؛ فاطمه فریدونی

2.

کاربرد مفاهیم تحلیل چرخۀ حیات مشتری در بازاریابی گردشگری

سکینه کشاورزی؛ ملیحه سیاوشی

3.

ارزیابی اثر بازاریابی گردشگری بر توسعه پایدار روستایی در منظر فرهنگی هورامان

فرهاد جوان؛ داود جمینی

4.

مدیریت الگوهای رفتاری گردشگران پس از سفر بر اساس تحلیل کلان داده‌ها (مورد مطالعه: آرامگاه فردوسی)

سید محمد موسوی؛ عباس صادق نیا

5.

شناسایی ظرفیت‌ها و راهکارهای بهره‌برداری از میراث ارامنه در توسعۀ گردشگری استان چهارمحال و بختیاری

نیکو دارابی ناغانی؛ ندا ترابی فارسانی؛ مجید فرهادی یونکی؛ قدرت الله داودی

6.

تأثیر ابزارهای بازاریابی بر ارتقاء عملکرد بازاریابی مثلث طلایی گردشگری ایران: نقش میانجی روابط عمومی

نیما سلطانی‌نژاد؛ محمد زمانی پیرمرادی؛ حمید نظری؛ مظفر محمدی

7.

تبیین ظرفیت‌های نقاشی قهوه خانه‌ای در تقویت تجربۀ گردشگری هنری ایران

ندا شفیقی؛ فتانه محمودی

8.

تحلیلی بر ظرفیت ایجاد هتل‌های سبز در مناطق بیابانی مورد مطالعه: استان اصفهان

سیداسکندر صیدایی؛ فاطمه کاظمی

9.

بررسی تأثیر منظر صوتی طبیعت بر رضایت گردشگران و ادراک حس مکان در مقصدهای گردشگری (مطالعۀ موردی: جنگل‌های هیرکانی گیلان)

حمیده بیگی؛ سعیده اسماعیلی

10.

شناسایی ظرفیت های گردشگری خوراک در جذب گردشگر

نرگس مورکی؛ مسعود هنرور؛ محدثه طالبی حقگو

11.

واکاوی عوامل تعیین‌کنندۀ انتخاب مقاصد گردشگری ورزشی: شواهدی از جزیرۀ کیش

مجید جاوید؛ علی صابری؛ راضیه معصومی کشکولی؛ طاهره غفاری

12.

بررسی و شناسایی مؤثرترین مشوق های مبتنی بر بازاریابی خدمات در تمایل به انتخاب اکوتوریسم (مورد مطالعه: پارک جنگلی سیسنگان)

امیر خزائی پول؛ علی قربانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب