جوان, فرهاد, جمینی, داود. (1404). ارزیابی اثر بازاریابی گردشگری بر توسعه پایدار روستایی در منظر فرهنگی هورامان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(1), 63-80. doi: 10.22080/tmhr.2025.28901.1044
فرهاد جوان; داود جمینی. "ارزیابی اثر بازاریابی گردشگری بر توسعه پایدار روستایی در منظر فرهنگی هورامان". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3, 1, 1404, 63-80. doi: 10.22080/tmhr.2025.28901.1044
جوان, فرهاد, جمینی, داود. (1404). 'ارزیابی اثر بازاریابی گردشگری بر توسعه پایدار روستایی در منظر فرهنگی هورامان', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(1), pp. 63-80. doi: 10.22080/tmhr.2025.28901.1044
جوان, فرهاد, جمینی, داود. ارزیابی اثر بازاریابی گردشگری بر توسعه پایدار روستایی در منظر فرهنگی هورامان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1404; 3(1): 63-80. doi: 10.22080/tmhr.2025.28901.1044


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب